Handelsbetingelser

Handelsbetingelser for Scandihjem.dk

Generelle oplysninger

Scandihjem (drevet af Nordisksoft ApS)
Kantatevej 26B
2730 Herlev
CVR: 37467901
Email: info@scandihjem.dk

Priser

Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os retten til løbende at ændre priser uden varsel. Der tages forbehold for trykfejl, prisfejl samt udsolgte eller udgåede varer.

Betaling

Vi modtager betaling med:

  • Visa / VISA-Dankort
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • MobilePay

Betalingen trækkes først, når ordren er afsendt. Alle beløb er inkl. moms.

Levering

Vi sender til hele Danmark med GLS, PostNord eller DAO. Leveringstiden er normalt 1-3 hverdage. Fragtpriser starter fra 0 kr.

Vi leverer ikke til udlandet, Færøerne eller Grønland.

OBS: Hvis der ikke er plads på dit valgte udleveringssted, flyttes pakken automatisk til nærmeste udleveringssted.

14 dages fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret fra den dag, du modtager varen.

For at gøre brug af fortrydelsesretten, skal du sende os en mail på info@scandihjem.dk med tydelig besked om, at du ønsker at returnere varen. Du skal derefter returnere varen senest 14 dage efter, du har meddelt os det.

Du hæfter selv udgiften til returnering.

30-dages tilfredshedsgaranti

På udvalgte produkter tilbyder vi 30-dages tilfredshedsgaranti. Du kan returnere varen og få det fulde beløb tilbage – ekskl. returfragt.

Betingelser:

  • Varen skal være i samme stand som ved modtagelse
  • Original emballage og tilbehør skal medfølge
  • Ingen synlige brugsspor

Kontakt os først – vi sender dig en returlabel. Returneringer uden vores label behandles ikke.

Reklamationsret 2 år

Du har 2 års reklamationsret ved fejl, der ikke skyldes forkert brug. Vi dækker reparation, ombytning eller refundering afhængigt af situationen.

Hvis du reklamerer inden for 12 måneder fra modtagelsen, antager vi, at fejlen var til stede ved levering, medmindre vi kan bevise andet. Efter de første 12 måneder skal du selv kunne dokumentere, at fejlen var til stede fra starten.

Ved afvist reklamation pålægges et behandlingsgebyr på 250 kr. pr. påbegyndte halve time (maks. 500 kr.).

Returnering – sådan gør du

  • Kontakt os med ordrenummer og årsag til returnering
  • Vi sender dig en returlabel
  • Følg returvejledningen nøje
  • Pak varen forsvarligt og vedlæg kopi af ordrebekræftelsen

Returneringer uden vores returlabel behandles ikke.

Tilbagebetaling

Ved godkendt returnering refunderer vi dit beløb, fratrukket evt. fragt og værdiforringelse. Beløbet refunderes til samme betalingsmiddel, som blev brugt ved bestilling. Vi kan tilbageholde refundering, indtil vi har modtaget varen retur.

Persondatapolitik

Vi indsamler og behandler dine oplysninger med henblik på levering og support.
Læs vores fulde persondatapolitik på https://scandihjem.dk/pages/cookie-og-privatlivspolitik

Klager

Hvis du har en klage over et produkt eller din oplevelse hos os, beder vi dig kontakte os direkte på info@scandihjem.dk, så vi kan finde en løsning sammen.

Skulle det mod forventning ikke lykkes at finde en løsning, har du mulighed for at indgive en formel klage til:
Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby
Web: www.forbrug.dk